Subject: Küsimused mittestatsionaarsete õpilaste sotsiaalsete tagatiste kohta
From: "TAKA Arendusjuht" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 13:34:05 +0300

Tere

Tallinna Rakenduslikus Kolledžis alustas esmakordselt mittestatsionaarne 
üldkeskharidusõpe. Meie juurde on õppima asunud palju noori, kes on äsja 
lõpetanud põhikooli ning ei oma veel töökohta. Sellega seoses on tekkinud 
mõned küsimused, mis puudutavad sotsiaalseid väljamakseid ja soodustusi:

*	Kui mittestatsionaarses õppekavas olev õpilane saab täisealiseks, kas 
temale säilib ravikindlustus?
*	Kas mittestatsionaarses õppekavas õppiva õpilase perekond saab peretoetust 
kuni õpilase gümnaasiumi lõpetamiseni?
*	Kas mittestatsionaarses õppekavas õppiva õpilase õpilaspilet annab 
samasugused soodustused nagu statsionaarses õppes õppiva õpilase 
õpilaspilet?

Ootan teie vastust ning olen tänulik abi eest nende küsimuste selgitamisel.

Lugupidamisega

Valeria Grinevskaja
arendusjuht
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
mob: ( <tel:(+372)%2058%20658%20859> +372) 58 658 859

Tallinna Kopli Ametikool
Kopli 98, 11711 Tallinn
taka.edu.ee <https://taka.edu.ee/>

 <https://taka.edu.ee/>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid.
E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.
Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage 
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist, tegemata, 
edastamata või säilitamata sellest ühtegi koopiat.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information.
If you are not the intended recipient, please notify the sender immediately 
by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies.
Any dissemination or use of this information by a person other than the 
intended recipient is unauthorized and may be illegal.